22.10.2011 11:45
		katalog stron czy katalog soe ?
				
					seo katalog i katalog seo a katalog stron
Opublikowano Październik 22, 2011, autor: wwwnetbe
Anchor – „nazwa” linku. Przykładowo anchorem tego linku: pozycjonowanie (do strony głównej), jest „pozycjonowanie”. Chcąc pozycjonować swoją stronę na frazę X, musisz umieszczać linki prowadzące do tej strony właśnie z tym anchorem.
seo katalog
BackLinks (BL) – linki prowadzące do danej strony internetowej.
Ban – usunięcie strony z wyników wyszukiwania spowodowane stosowaniem nielegalnych technik pozycjonowania. Strona, która dostała bana „nie istnieje” dla wyszukiwarki.
Content – treść, zawartość strony.
Duplicate content – umieszczenie na stronie identycznej treści, skopiowanej z innej strony. Grozi zbanowaniem strony, która powieliła treść.
Filtr – obniżenie pozycji strony w wynikach wyszukiwania na poszczególne frazy, będące karą za drobne „przewinienia” przy pozycjonowaniu (np. zdobywanie linków z jednym, tym samym anchorem).
Fraza/słowo kluczowe – słowo lub kilka słów, które najlepiej oddają tematykę strony, po których wpisaniu chcemy być wysoko w wynikach wyszukiwarki. Każde słowo to inna fraza – np. „płatności” i „platnosci” to dla Google dwa różne słowa. Przykładowo dla tej podstrony słowa kluczowe to: „słownik pozycjonera” „pozycjonowanie – słownictwo” „słownictwo związane z pozycjonowaniem”
Fresh Bonus Site (FSB) – „bonus” dla nowych stron, dzięki któremu (podobno) znajdują się one wyżej w wynikach wyszukiwania przez początkowy okres ich istnienia. Jego istnienie jest sprawą mocno kontrowersyjną… katalog seo
Indeksacja – o indeksacji mówimy wtedy, gdy robot trafia na naszą stronę i zapisuje ją w bazie danych wyszukiwarki. Dla wyszukiwarek liczą się tylko zaindeksowane strony, czyli te do których dotarł robot (czyli do których prowadzą jakieś linki). Pozostałe jakby nie istnieją dla wyszukiwarki.
Link – odnośnik do innej strony internetowej, po którego kliknięciu przeniesiesz się na tą stronę. To jest link (do strony głównej).
Linki wewnętrzne – linki prowadzące do podstron w obrębie tej samej witryny. To jest link wewnętrzny (do dowolnej podstrony).
Linki wychodzące/zewnętrzne – linki prowadzące z Twojej strony do innych stron (nie do podstron!). Im mniej linków wychodzących tym większa jest wartość („moc”) poszczególnych linków.
administracja serwerami linux
Linkowanie –umieszczanie linków prowadzących do Twojej strony, na innych stronach internetowych.
Moc linku (wartość, jakość linku) – względna wartość linku prowadzącego do naszej strony. Mocne, wartościowe linki to linki umieszczane na tematycznych stronach, o wysokim PR, dużej liczbie BL, będących wiele lat w sieci i na których umieszczono mała liczbę linków wychodzących.
PageRank (PR) – liczba od 0 do 10, będąca oceną danej strony przez wyszukiwarkę Google. 10 to strona najlepsza, 0 – najgorsza. Nie ma wpływu na pozycję strony w Google!
Robot wyszukiwarki – program poruszający się po stronach internetowych i zbierający informację o tych stronach dla wyszukiwarki internetowej. Roboty „skaczą” ze strony na stronę po linkach.
SEO – (ang. Search Engine Optimization) synonim słowa „pozycjonowanie”, czyli ogół czynności służących poprawieniu pozycji w wynikach wyszukiwania na daną frazę.
SERPy – (ang. Search Engine Results Page) wyniki wyszukiwania, czyli lista stron, które ukazują się w wyszukiwarce w określonej kolejności po wpisaniu w wyszukiwarkę określonej frazy.
Site – liczba stron (strony głównej i podstron) w obrębie danej witryny, które zostały „zauważone” i zaindeksowane przez wyszukiwarkę.
SWL – systemy wymiany linków. Działają na tej zasadzie, że Ty umieszczasz linki do innych stron na swojej stronie, a w zamian na innych stronach zostaną umieszczone linki do Twojej strony. Przydatne narzędzie, ale dla bardziej zaawansowanych pozycjonerów. Więcej na ten temat: SWL. katalog stron
Zaplecze – strony istniejące głównie po to, aby móc umieszczać na nich linki do innych stron, które chcemy pozycjonować. Więcej na ten temat: Zaplecze.
Opublikowano Uncategorized | Dodaj komentarz | Edytuj
pozycjoner i jego praca
Opublikowano Październik 13, 2011, autor: wwwnetbe
Życie zawodowego pozycjonera nie jest, wbrew pozorom, wcale takie łatwe. Praca ta jest kompleksowa i wymaga znajomości mechanizmów rządzących Internetem oraz sporego doświadczenia. Pod terminem ‘pozycjonowanie’ kryje się tak mnóstwo skorelowanych ze sobą działań, o czym nie każdy wie. Wtajemniczeni nieco w temat znają z pewnością niektóre z podstawowych technik pozycjonowania, jednak w praktyce jest to tylko mała część prac, jakie trzeba wykonać, chcąc wypozycjonować stronę. Postaram się podać uzasadnienie cen panujących na rynku oraz korzyści jakie możemy odnieść zdając się na zawodowców.
Pozycjonowanie przykładowej strony może, w zależności od woli klienta, wynieść nawet 1000 zł miesięcznie lub więcej, przy czym podstawowym elementem wyceny jest określenie ilości oraz rodzaju fraz na jakie chcemy stronę wypozycjonować. Może się to wydawać dość wygórowaną ceną za taką usługę, ale należy pamiętać, że tak naprawdę pozycjonowanie to zestaw usług, których celem jest poprawienie naszej „widzialności” w wyszukiwarkach internetowych. Naturalnie podpisywana umowa między klientem a pozycjonerem jest określana na jakiś szczególny okres i określa także czas po jakim powinno być widać pierwsze wyniki. Katalog stron
Część ogólnej ceny dyktują także wydatki jakie musi ponieść pozycjoner podczas swojej pracy – na przykład podczas dodawania strony do płatnych katalogów. Nie jest to jednak podstawowy czynnik windujący cenę – głownie stanowi o tym czas jaki trzeba poświęcić temu zadaniu oraz doświadczenie danego pozycjonera.
Rodzaj oraz charakter strony, która jest przedmiotem całej operacji ma także kluczowe znacznie. Wiążę się z nią szereg zależności, które decydują jak trudne będzie jej wypozycjonwanie oraz, co się z tym wiąże, ile będzie wynosił koszt takiej usługi. Główne takie czynniki to przede wszystkim działania konkurencji na tym obszarze, ilość stron już wypozycjonowanych na daną frazę oraz ogólna ilość wyników jakie daje wyszukiwarka. Profesjonaliści wiedzą także, że kluczowa jest ilość istniejących stron, do których prowadzą linki z daną frazą w znaczniku anchor, ponieważ to one są bezpośrednią konkurencją w wynikach wyszukiwania.
W dobie coraz większej popularności kampanii reklamowych, pozycjoner musi także przeanalizować rynek na tym obszarze. W przypadku kampanii Google ad-words znaczenie odgrywa ilość zamieszczanych reklam promujących konkurencyjne strony na interesujące nas frazy kluczowe, oraz koszt jednego kliknięcia na te reklamy.
Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że rynek pozycjonowania szybko się zmienia, dynamicznie się rozwija. Wyszukiwarki wprowadzają ciągle modyfikacje w swoich silnikach, przez co trzeba kontrolować rynek i być elastycznym, aby pozycjonowane strony nie traciły wysokich miejsc w wynikach. administracja serwerem linux
Zawodowcy w tej dziedzinie są zgodni co do jednego – praca profesjonalnego pozycjonera wymaga od niego posiadania własnego zaplecza, czyli specjalnych serwisów internetowych mogących przechowywać znaczne ilości linków do pozycjonowanych stron. Zaplecza takie są skonstruowane w specyficzny sposób, posiadają unikalną strukturę linków, co sprawia, że są one wysoko cenione przez wyszukiwarki, a co za tym idzie strony do nich dodawane również będą się cieszyć większym powodzeniem. W praktyce zaplecza są konstruowane w postaci katalogów stron, blogów internetowych, serwisów publikujących artykuły tematyczne. Wartościowe zaplecze powinno też posiadać wysoki wskaźnik PageRank – jest to specjalny czynnik, według którego wartość danego tekstu, strony jest określana poprzez ilość tekstów do niego linkujących. Oczywiście jakość tychże również nie jest bez znaczenia. Z tego względu koszt pozycjonowanie pojedynczej strony jest dyktowany trudem włożonym przez pozycjonera w budowę, administrację oraz utrzymanie całego zaplecza – musi być ono często aktualizowane, muszą pojawiać się w nim nowe linki.
Kolejnym zadaniem, z jakim pozycjoner musi się zmierzyć jest optymalizacja strony. Składa się ona z szeregu czynności, po których prawidłowym wykonaniu strona staje się przyjaźniejsza dla przeglądarek, przez co są one w stanie wyżej ją umieścić w swoich wynikach. W Internecie istnieje wiele opracowań i porad traktujących o poprawnej optymalizacji strony, jednak jest to czynność wymagająca doświadczenia oraz, niekiedy, poważnych nakładów czasowych. W naturalny sposób podnosi to sumaryczny koszt całej usługi. Pozycjoner musi przeniknąć do kodu strony i wnikliwie go analizować, wychwytując szczegóły, które z punktu widzenia wyszukiwarki są istotne. Strony charakteryzują się różnym stopniem złożoności, są konstruowane na odmiennych systemach zarządzania treścią (CMS). Możliwe jest, że stosowany na stronie system nie umożliwia optymalizacji, w związku z czym może okazać się konieczne wdrożenie nowego systemu (na przykład ICEportal 2), który posiada funkcje ułatwiające pozycjonowanie. Naturalnie wielkość całego serwisu i stopień złożoności oraz ilości podstron także mają duży wpływ na wycenę.
Reszta ceny jest leży już po stronie samego pozycjonera i on określa, jakie nakłady są konieczne do pozycjonowania danej strony. Musi on ustalić, ile osób będzie pracować nad zleceniem, jakich będą używali narzędzi – aplikacji biurowych, oprogramowania do tworzenia oraz edycji stron www, programów monitorujących pozycję stron w wyszukiwarkach, oraz od tego czy będą one darmowe czy komercyjne.
Opublikowano Uncategorized | Dodaj komentarz | Edytuj
seo katalog stron dobry pomysł
Opublikowano Październik 8, 2011, autor: wwwnetbe
Jeżeli zależy Ci na dodaniu stron internetowych do wysokiej jakości katalogu, wówczas sprawdź, co może zaproponować Ci katalog NetBe. Jest to moderowany oraz przejrzyście zaprojektowany katalog pełen wielu różnych kategorii na strony internetowe. Zamieszczane są w nim tylko wartościowe opisy, dzięki którym będzie można znacznie polepszyć wartość stron oraz sprawić, że będą one jeszcze lepiej promowane w wyszukiwarce internetowej. Zapraszamy do sprawdzenia, jak wiele możesz zyskać, dzięki skorzystaniu z naszej oferty!
				seo katalog i katalog
seo a katalog stron
Anchor – „nazwa” linku. Przykładowo anchorem
tego linku:  pozycjonowanie (do strony głównej), jest
„pozycjonowanie”. Chcąc  pozycjonować swoją stronę na
frazę X, musisz umieszczać linki prowadzące  do tej strony
właśnie z tym anchorem.
 seo
katalog
 BackLinks (BL) – linki prowadzące do
danej strony internetowej.
Ban – usunięcie strony z wyników wyszukiwania
spowodowane stosowaniem  nielegalnych technik pozycjonowania.
Strona, która dostała bana „nie  istnieje” dla
wyszukiwarki.
Content – treść, zawartość strony.
Duplicate content – umieszczenie na stronie identycznej
treści,  skopiowanej z innej strony. Grozi zbanowaniem strony,
która powieliła  treść.
Filtr – obniżenie pozycji strony w wynikach wyszukiwania
na  poszczególne frazy, będące karą za drobne
„przewinienia” przy  pozycjonowaniu (np. zdobywanie
linków z jednym, tym samym anchorem).
Fraza/słowo kluczowe – słowo lub kilka słów,
które najlepiej oddają  tematykę strony, po których
wpisaniu chcemy być wysoko w wynikach  wyszukiwarki. Każde słowo
to inna fraza – np. „płatności” i
„platnosci”  to dla Google dwa różne słowa.
Przykładowo dla tej podstrony słowa  kluczowe to: „słownik
pozycjonera” „pozycjonowanie –
słownictwo”  „słownictwo związane z
pozycjonowaniem”
Fresh Bonus Site (FSB) – „bonus” dla nowych
stron, dzięki któremu  (podobno) znajdują się one wyżej w
wynikach wyszukiwania przez  początkowy okres ich istnienia. Jego
istnienie jest sprawą mocno  kontrowersyjną… katalog seo
 
 Indeksacja – o
indeksacji mówimy wtedy, gdy robot trafia na naszą stronę 
i zapisuje ją w bazie danych wyszukiwarki. Dla wyszukiwarek liczą
się  tylko zaindeksowane strony, czyli te do których
dotarł robot (czyli do  których prowadzą jakieś linki).
Pozostałe jakby nie istnieją dla  wyszukiwarki.
Link – odnośnik do innej strony internetowej, po
którego kliknięciu  przeniesiesz się na tą stronę. To jest
link (do strony głównej).
Linki wewnętrzne – linki prowadzące do podstron w
obrębie tej samej witryny. To jest link wewnętrzny (do dowolnej
podstrony).
Linki wychodzące/zewnętrzne – linki prowadzące z Twojej
strony do  innych stron (nie do podstron!). Im mniej
linków wychodzących tym  większa jest wartość
(„moc”) poszczególnych linków.
 administracja serwerami linux
 Linkowanie
–umieszczanie linków prowadzących do Twojej strony,
na innych stronach internetowych.
Moc linku (wartość, jakość linku) – względna wartość
linku  prowadzącego do naszej strony. Mocne, wartościowe linki to
linki  umieszczane na tematycznych stronach, o wysokim PR, dużej
liczbie BL,  będących wiele lat w sieci i na których
umieszczono mała liczbę linków  wychodzących.
PageRank (PR) – liczba od 0 do 10, będąca oceną danej
strony przez  wyszukiwarkę Google. 10 to strona najlepsza, 0
– najgorsza. Nie ma  wpływu na pozycję strony w
Google!
Robot wyszukiwarki – program poruszający się po stronach
 internetowych i zbierający informację o tych stronach dla
wyszukiwarki  internetowej. Roboty „skaczą” ze strony
na stronę po linkach.
SEO – (ang. Search Engine Optimization) synonim słowa 
„pozycjonowanie”, czyli ogół czynności
służących poprawieniu pozycji w  wynikach wyszukiwania na daną
frazę.
SERPy – (ang. Search Engine Results Page) wyniki
wyszukiwania, czyli  lista stron, które ukazują się w
wyszukiwarce w określonej kolejności po  wpisaniu w wyszukiwarkę
określonej frazy.
Site – liczba stron (strony głównej i podstron) w
obrębie danej  witryny, które zostały
„zauważone” i zaindeksowane przez wyszukiwarkę.
SWL – systemy wymiany linków. Działają na tej
zasadzie, że Ty  umieszczasz linki do innych stron na swojej
stronie, a w zamian na  innych stronach zostaną umieszczone linki
do Twojej strony. Przydatne  narzędzie, ale dla bardziej
zaawansowanych pozycjonerów. Więcej na ten  temat: SWL. katalog stron
 
 Zaplecze –
strony istniejące głównie po to, aby móc umieszczać
na nich  linki do innych stron, które chcemy pozycjonować.
Więcej na ten temat:  Zaplecze.
 
 
pozycjoner i jego praca
Życie zawodowego pozycjonera nie jest, wbrew pozorom, wcale
takie  łatwe. Praca ta jest kompleksowa i wymaga znajomości
mechanizmów  rządzących Internetem oraz sporego
doświadczenia. Pod terminem  ‘pozycjonowanie’ kryje
się tak mnóstwo skorelowanych ze sobą działań, o  czym nie
każdy wie. Wtajemniczeni nieco w temat znają z pewnością 
niektóre z podstawowych technik pozycjonowania, jednak w
praktyce jest  to tylko mała część prac, jakie trzeba wykonać,
chcąc wypozycjonować  stronę. Postaram się podać uzasadnienie cen
panujących na rynku oraz  korzyści jakie możemy odnieść zdając
się na zawodowców.
 Pozycjonowanie przykładowej
strony może, w zależności od woli klienta,  wynieść nawet 1000 zł
miesięcznie lub więcej, przy czym podstawowym  elementem wyceny
jest określenie ilości oraz rodzaju fraz na jakie  chcemy stronę
wypozycjonować. Może się to wydawać dość wygórowaną ceną 
za taką usługę, ale należy pamiętać, że tak naprawdę
pozycjonowanie to  zestaw usług, których celem jest
poprawienie naszej „widzialności” w  wyszukiwarkach
internetowych. Naturalnie podpisywana umowa między  klientem a
pozycjonerem jest określana na jakiś szczególny okres i 
określa także czas po jakim powinno być widać pierwsze wyniki. Katalog stron
 Część ogólnej ceny
dyktują także wydatki jakie musi ponieść pozycjoner  podczas
swojej pracy – na przykład podczas dodawania strony do
płatnych  katalogów. Nie jest to jednak podstawowy czynnik
windujący cenę –  głownie stanowi o tym czas jaki trzeba
poświęcić temu zadaniu oraz  doświadczenie danego
pozycjonera.
Rodzaj oraz charakter strony, która jest przedmiotem
całej operacji  ma także kluczowe znacznie. Wiążę się z nią
szereg zależności, które  decydują jak trudne będzie jej
wypozycjonwanie oraz, co się z tym wiąże,  ile będzie wynosił
koszt takiej usługi. Główne takie czynniki to przede 
wszystkim działania konkurencji na tym obszarze, ilość stron już 
wypozycjonowanych na daną frazę oraz ogólna ilość
wyników jakie daje  wyszukiwarka. Profesjonaliści wiedzą
także, że kluczowa jest ilość  istniejących stron, do
których prowadzą linki z daną frazą w znaczniku  anchor,
ponieważ to one są bezpośrednią konkurencją w wynikach 
wyszukiwania.
W dobie coraz większej popularności kampanii reklamowych,
pozycjoner  musi także przeanalizować rynek na tym obszarze. W
przypadku kampanii  Google ad-words znaczenie odgrywa ilość
zamieszczanych reklam  promujących konkurencyjne strony na
interesujące nas frazy kluczowe,  oraz koszt jednego kliknięcia
na te reklamy.
Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że rynek pozycjonowania
szybko się  zmienia, dynamicznie się rozwija. Wyszukiwarki
wprowadzają ciągle  modyfikacje w swoich silnikach, przez co
trzeba kontrolować rynek i być  elastycznym, aby pozycjonowane
strony nie traciły wysokich miejsc w  wynikach. administracja serwerem linux
 
Zawodowcy w tej dziedzinie są zgodni co do jednego – praca 
profesjonalnego pozycjonera wymaga od niego posiadania własnego 
zaplecza, czyli specjalnych serwisów internetowych
mogących przechowywać  znaczne ilości linków do
pozycjonowanych stron. Zaplecza takie są  skonstruowane w
specyficzny sposób, posiadają unikalną strukturę
linków,  co sprawia, że są one wysoko cenione przez
wyszukiwarki, a co za tym  idzie strony do nich dodawane
również będą się cieszyć większym  powodzeniem. W praktyce
zaplecza są konstruowane w postaci katalogów  stron,
blogów internetowych, serwisów publikujących
artykuły tematyczne.  Wartościowe zaplecze powinno też posiadać
wysoki wskaźnik PageRank –  jest to specjalny czynnik,
według którego wartość danego tekstu, strony  jest
określana poprzez ilość tekstów do niego linkujących.
Oczywiście  jakość tychże również nie jest bez znaczenia.
Z tego względu koszt  pozycjonowanie pojedynczej strony jest
dyktowany trudem włożonym przez  pozycjonera w budowę,
administrację oraz utrzymanie całego zaplecza –  musi być
ono często aktualizowane, muszą pojawiać się w nim nowe
linki.
Kolejnym zadaniem, z jakim pozycjoner musi się zmierzyć jest 
optymalizacja strony. Składa się ona z szeregu czynności, po
których  prawidłowym wykonaniu strona staje się
przyjaźniejsza dla przeglądarek,  przez co są one w stanie wyżej
ją umieścić w swoich wynikach. W  Internecie istnieje wiele
opracowań i porad traktujących o poprawnej  optymalizacji strony,
jednak jest to czynność wymagająca doświadczenia  oraz, niekiedy,
poważnych nakładów czasowych. W naturalny sposób
podnosi  to sumaryczny koszt całej usługi. Pozycjoner musi
przeniknąć do kodu  strony i wnikliwie go analizować, wychwytując
szczegóły, które z punktu  widzenia wyszukiwarki są
istotne. Strony charakteryzują się różnym  stopniem
złożoności, są konstruowane na odmiennych systemach zarządzania 
treścią (CMS). Możliwe jest, że stosowany na stronie system nie 
umożliwia optymalizacji, w związku z czym może okazać się
konieczne  wdrożenie nowego systemu (na przykład ICEportal 2),
który posiada  funkcje ułatwiające pozycjonowanie.
Naturalnie wielkość całego serwisu i  stopień złożoności oraz
ilości podstron także mają duży wpływ na  wycenę.
Reszta ceny jest leży już po stronie samego pozycjonera i on
określa,  jakie nakłady są konieczne do pozycjonowania danej
strony. Musi on  ustalić, ile osób będzie pracować nad
zleceniem, jakich będą używali  narzędzi – aplikacji
biurowych, oprogramowania do tworzenia oraz edycji  stron www,
programów monitorujących pozycję stron w wyszukiwarkach,
oraz  od tego czy będą one darmowe czy komercyjne.
 
 
seo katalog stron
dobry pomysł
Jeżeli zależy Ci na dodaniu stron internetowych do wysokiej
jakości katalogu, wówczas sprawdź, co może zaproponować Ci
katalog NetBe. Jest to moderowany oraz
przejrzyście zaprojektowany katalog  pełen wielu różnych
kategorii na strony internetowe. Zamieszczane są w  nim tylko
wartościowe opisy, dzięki którym będzie można znacznie 
polepszyć wartość stron oraz sprawić, że będą one jeszcze lepiej 
promowane w wyszukiwarce internetowej. Zapraszamy do sprawdzenia,
jak  wiele możesz zyskać, dzięki skorzystaniu z naszej
oferty!
 	
				
		
				
  	
		
			Komentarze 
 : 0 
		 
		
		 
	 
	
			<ten wpis nie był jeszcze komentowany>